Naše distribucije

ECG

ECG, prepoznatljiv po kvaliteti i pouzdanosti svojih proizvoda, svoju priču započinje 1996. godine s lansiranjem prvih ECG proizvoda. Mikrovalne pećnice postigle su izniman prodajni uspjeh od samih početaka, postavši snažan konkurent tradicionalnim brendovima zahvaljujući atraktivnim cijenama i relativno širokom asortimanu proizvoda. Nakon nekoliko godina prodaje, jedna od ključnih karakteristika koja je postala očita bila je pouzdanost. Mikrovalne pećnice tako postaju temelj među ECG proizvodima, gdje je pouzdanost postala jedna od temeljnih karakteristika cijelog širenog asortimana.

K+B Progres, vlasnik brenda ECG, uložio je znatan napor i sredstva u razvoj ostalih proizvoda. Zbog dobro osmišljenog strateškog pristupa ponudi kvalitetnih proizvoda po atraktivnim cijenama, ostali proizvodi malih kućanskih aparata postali su uspješni predstavnici brenda ECG. Kontinuirano proširivanje asortimana malih kuhinjskih i kućanskih aparata omogućilo je brendu postupno zauzimanje mjesta na policama specijaliziranih električnih trgovina, kao i lanaca trgovina. Međutim, brend nije stao na tome: u narednim godinama ulazi i u područje audio-video proizvoda i televizora. U idućim godinama širi se na kategorije tzv. velikih kućanskih aparata, poput hladnjaka, perilica za rublje, perilica za posuđe itd. Slijedilo je logičko proširenje ugradbenih aparata ponudom kvalitetnih i pristupačnih modela ugradbenih ploča, pećnica i napa. Na taj način je ECG postao brend s potpunim asortimanom potrošačke elektronike i kućanskih aparata.

Nakon uspostave na domaćem tržištu, ECG proizvodi krenuli su prema inozemstvu, prvo prema susjednoj Slovačkoj. Potom se širio na druge susjedne zemlje, poput Mađarske i Poljske. Ostala tražišta na kojima se brend uspješno etablirao su Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina te Crna Gora. ECG proizvodi dobili su priliku i na naprednim zapadnoeuropskim tržištima poput Njemačke i Austrije, gdje su se uspješno nosili s oštrim natjecanjem nacionalnih i globalnih brendova. Međutim, razvoj i rast brenda nije stao. Svaki dan ECG timovi ulažu napore kako bi ECG proizvodi ispisali još jedno poglavlje nove povijesti brenda ECG.