Naše distribucije
Case Logic
Naša priča
Naš cilj je donijeti vam pametna rješenja koja će vam pojednostaviti život - gdje god vas put odvede.
Naša povijest
Godine 1984., rođen je brend Case Logic. Rani proizvodi su dizajnirani iz jednostavnog razloga: olakšati prijenos vaših stvari na jednostavan i stilski način. Case Logic vam je pružio slobodu da sa sobom ponesete glazbu, fotoaparat i ostalu elektroničku opremu na siguran i organiziran način.
Iako su tehnologija, putovanja i radni život se promijenili, filozofija dizajna iza svakog proizvoda Case Logica ostaje ista - Život pojednostavljen.
Naša filozofija dizajna
Filozofija dizajna Case Logica je jednostavna: stvoriti ravnotežu između stila, organizacije i performansi koja olakšava život u pokretu i čini ga pristupačnijim.
Svaka tvrtka može napraviti lijepo izgledajući ruksak, torbu ili futrolu za tablet. Osigurati da može izdržati izazove svakodnevnog života je nešto drugačije. Zato razmišljamo o svakom detalju kako bismo osigurali da je svaki element dizajniran s ciljem da olakša život.
Istraživanje je ključni dio našeg dizajnerskog procesa u Case Logicu. Istraživanje počinje puno prije nego naši proizvodi dođu na tržište, promatranjem globalnih navika putovanja i putovanja na posao te proučavanjem nadolazećih trendova boja i uzoraka. Ovi uvidi osiguravaju da stvaramo proizvode koji odgovaraju vašem užurbanom načinu života - i pritom dobro izgledaju!
Kada imamo koncept, proizvod se temeljito testira. Naš svjetski testni centar veličine je 5 teniskih terena s 50 zaposlenika. Tamo provodimo razne testove kako bismo provjerili trajnost, prilagodljivost i performanse naših proizvoda kako bismo osigurali da će izdržati test vremena.
Iako može potrajati i do dvije godine da se dizajnira i razvije proizvod koji zadovoljava naše standarde, vjerujemo da kvaliteta nadmašuje brzinu. Za nas je najvažnije osigurati dugi životni ciklus svakog pojedinog proizvoda.
U Case Logicu težimo doprinijeti zelenijem svijetu osiguravajući da su održivost i etičko ponašanje uvijek najvažniji. Godine 2018. postavili smo nove ciljeve održivosti prema UN-ovoj Agendi 2030. za Održivi Razvoj. Težimo transparentnosti unutar našeg proizvodnog procesa kako bi potrošači bili sigurni da su naši proizvodi sigurni, održivi i etički proizvedeni.
U dizajnu i razvoju Case Logica ulazi mnogo toga. Iako proizvodimo različite proizvode, poput ruksaka, futrola za tablete, futrola za prijenosna računala i torbi za kamere, filozofija dizajna ostaje ista - život pojednostavljen.